Szkolna Internetowa Gra Giełdowa

11 drużyn z naszej szkoły bierze udział w 10 edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. Zespoły zgłoszone do konkursu to: Arena ŻerQv, BANKRUCI, Cwaniaki, Diwali, Dream Team Promyk, FC POMARCHEWCE, Gofry, Maniacy, MOTO TEAM, MPK, ZIELONI

Zespoły tworzą uczniowie reprezentujący klasy IV THA, IV TH/TM, III TPS, III TE/TEN, III TH.

Szkolna Internetowa Gra Giełdowa od praktycznej strony uczy młodych ludzi inwestowania na giełdzie, analizowania sytuacji na rynkach, podejmowania decyzji i pracy w grupie. Dzięki dostępowi do giełdowego systemu transakcyjnego, zespoły uczestniczące w Grze (3-4 uczniów pod opieką nauczyciela) mogą zainwestować wirtualne 100 000 zł w akcje spółek notowanych na warszawskim parkiecie. Do ich dyspozycji jest również tzw. krótka sprzedaż, czyli strategia, która pozwala zarabiać również na spadkach kursów.

Zwycięzcy Gry podstawowej i Dogrywki - czyli zespoły, które uzyskały najwyższą stopę zwrotu ze swoich wirtualnych inwestycji, a także finaliści kończącej kurs e-learningowy klasówki on-line otrzymują cenne nagrody rzeczowe i wyjeżdżają na wycieczkę edukacyjną na jedną z europejskich giełd.

Opiekunem drużyn jest Adam Cyfert.

Kierunki kształcenia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie

DMC Firewall is a Joomla Security extension!