 Okres pandemii i zdalnego nauczania nie powoduje wstrzymania prac remontowych w naszej szkole. Zakończyliśmy pierwszy etap prac remontowych klas i korytarza szkolnej piwnicy. Własnymi siłami udało się wyremontować od podstaw dwie klasy i cały korytarz.
Okres pandemii i zdalnego nauczania nie powoduje wstrzymania prac remontowych w naszej szkole. Zakończyliśmy pierwszy etap prac remontowych klas i korytarza szkolnej piwnicy. Własnymi siłami udało się wyremontować od podstaw dwie klasy i cały korytarz.
To dzieło naszych pracowników szkoły. Dziękuje twórcom tego remontu: panu Tadeuszowi Teodorczykowi, Robertowi Nowakowi, a w szczególności panu Bogdanowi Pospiesznemu i Jackowi Nowakowskiemu, którzy wykonali większość prac.
 
                                 
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                         
                                                                 
                         
                                    



