 Wewnątrzszkolny konkurs strasznych stylizacji rozstrzygnięty. Celem konkursu było kształtowanie kreatywności uczniów oraz integracja młodzieży z klas fryzjerskich branżowej szkoły I stopnia i technikum. Uczestnicy musieli wykonać straszną stylizację modela lub modelki oraz wykonać charakteryzację. Ocenie podlegała precyzyjność i spójność wykonania oraz zaangażowanie całej klasy. Poziom konkursu był bardzo wysoki. Uczniowskie stylizacje i charakteryzacje zachwycały i budziły grozę jednocześnie. Wybór najlepszych był niezwykle trudny. Nagrodzone klasy to:
Wewnątrzszkolny konkurs strasznych stylizacji rozstrzygnięty. Celem konkursu było kształtowanie kreatywności uczniów oraz integracja młodzieży z klas fryzjerskich branżowej szkoły I stopnia i technikum. Uczestnicy musieli wykonać straszną stylizację modela lub modelki oraz wykonać charakteryzację. Ocenie podlegała precyzyjność i spójność wykonania oraz zaangażowanie całej klasy. Poziom konkursu był bardzo wysoki. Uczniowskie stylizacje i charakteryzacje zachwycały i budziły grozę jednocześnie. Wybór najlepszych był niezwykle trudny. Nagrodzone klasy to: 
I miejsce klasa III TF 
II miejsce klasa 2C 
III miejsce klasa 3TF
Dziękujemy za udział i wszystkim gratulujemy!!!
 
                                 
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                         
                                                                 
                         
                                    



