Dnia 18.02.2013r. w ZSP Nr 2 w Jarocinie odbyła się trzecia edycja szkolnego konkursu „Lider Ortografii Angielskiej i Niemieckiej”. Celem współzawodnictwa, którego organizatorami byli nauczyciele języków obcych uczący w szkole, było podnoszenie umiejętności językowych uczniów, w szczególności w zakresie pisowni.
W konkursie wzięli udział uczniowie klas I, II i III technikum oraz I i II liceum ogólnokształcącego. Do rywalizacji przystąpiło 36 uczniów: 19 walczyło o tytuł najlepszego w języku angielskim i 17 w języku niemieckim.
Zadanie uczniów polegało na uzupełnieniu luk odpowiednio w tekstach angielskim i niemieckim po dwukrotnym ich wysłuchaniu. W wyniku testów przeprowadzonych dla poszczególnych języków listy zwycięzców przedstawiają się następująco: 
 JĘZYK ANGIELSKI 
 Lider Ortografii Angielskiej Tobiasz Marzyński   kl. II LOW 
 I  Wicelider Ortografii Angielskiej Dawid Stachowiak  kl. II TH/TEN  
II Wicelider Ortografii Angielskiej Damian Kowalczyk  II TH/TEN    
JĘZYK NIEMIECKI 
 Lider Ortografii Niemieckiej Patrycja  Brylewska    kl. II LOPP ] 
I  Wicelider Ortografii Niemieckiej Sebastian Homa  kl. II LOPP 
 II Wicelider Ortografii Niemieckiej Łukasz Grzelewski    kl. II TPS
Zwycięzcy konkursu zostaną uhonorowani pamiątkowymi dyplomami oraz nagrodami ufundowanymi przez Radę Rodziców.




 
                                 
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                         
                                                                 
                         
                                    