 Celem konkursu jest promocja szkoły skierowana do absolwentów gimnazjów  a także nabycie (doskonalenie) umiejętności posługiwania się nowoczesnymi instrumentami promocji i marketingu.  Przedstawione filmy nie mogą być dłuższe niż 3 minuty.  Zalecany jest format obrazu 16:9.
Celem konkursu jest promocja szkoły skierowana do absolwentów gimnazjów  a także nabycie (doskonalenie) umiejętności posługiwania się nowoczesnymi instrumentami promocji i marketingu.  Przedstawione filmy nie mogą być dłuższe niż 3 minuty.  Zalecany jest format obrazu 16:9.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest: zapoznanie się z regulaminem konkursu, złożenie formularza zgłoszeniowego (druki do pobrania w sekretariacie) i dostarczenie filmu na płycie DVD do 4 kwietnia 2014r. do sekretariatu szkoły.
Opiekunami konkursu są Anna Woźniak oraz Jacek Adamczak, którzy także służą pomocą.




 
                                 
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                                                                                        
                         
                         
                                                                 
                         
                                    